söndag 29 mars 2020

Försöker leva som vanligt

Jag försöker leva på som vanligt och inte tänka så mycket på Corona men
det är nästan helt omöjligt. Alla pratar om det hela tiden och i tidningar 
och på nyheterna är det inget annat. Så ledsamt.

Häromdagen  var jag till tandläkaren, där var jag nästan helt ensam.
Folk vågar sig inte dit. 

Frisks & Svettis har vi slutat besöka just nu så jag försöker
komma iväg på promenad istället. Häromdagen fick jag
faktiskt sällskap av sonen.


I helgen har jag i alla fall haft jätteroligt. Jag var bjuden till en av mina vänners sommarstuga 
för en scraphelg.

Sommarstugan var jättefin.


Vi pysslade från lördag morgon till söndag eftermiddag. 
Blev ganska lite sömn men vi hade så kul.


Bland annat gjorde vi små söta påskkaniner.


När alla tar med sig lite snacks, mat och dryck blir det ganska mycket.


En extra toarulle är ju bra att ha nu när det är brist i vissa affärer pga Corona.


Paj till lunch.


En fantastiskt god kaka till fikat. På kvällen grillade vi.

Vi hann med att gå en liten promenad också.




På söndagen var det jättefint väder så då tog vi en fikapause i solen.


Tack tjejer för en supertrevlig helg i morgon är det dags att komma tillbaka till
verkligheten igen. Tyvärr.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar