söndag 23 oktober 2022

Färdiga pumpor och scrapbookinghelg

 I måndags var jag och mina vänner #fotbollsmammorna" på bio. Vi såg Bränn alla mina brev. 

Filmen handlar om Alex Schulmans morföräldrar. Jag tycker inte att den var speciellt bra.


Mina älskade luktärtor fortsätter att blomma.


Så här blev mina betongpumpor som jag gjorde förra veckan i betong. 








I helgen har jag varit på scrapbookingträff i Östansjö. Åh vad
det har varit kul. Längtar till nästa gång redan nu. 


Jag och min vän Lindha som jag lärde känna på en träff i Stockholm för många år sen. Jag har fått massor med nya vänner genom min hobby. 


Skulle behöva vara ledig i morgon, man blir riktigt trött av att pyssla en hel helg men det är bara att gilla läget och knalla till jobbet i morgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar