söndag 13 januari 2019

Oxveckor

Så var det dags för dom sk oxveckorna som sträcker sig ända till i slutet på februari.
Jul och Nyår är över och det finns inte en enda ledig dag i sikte man får planera in lite roligheter på helgerna i stället.

Två veckor är i alla fall avklarade och jag vet att trots att jag är en riktig vinterhatare brukar det gå riktigt snabbt, snart är det vår.

Den här veckan gick så fort att jag helt glömde bort att fota vad jag har gjort.
En ganska vanlig vecka med lite träning, ett besök till tandhygenisten osv.

Mycket fokus på att städa bort all jul har det varit. Jag tycker att det är så tråkigt så jag tar lite i taget.

I fredags plockade vi bort ljusstakar och granen på jobbet.
I år skojade vi lite med vår tekniker och anordnade en fiskdamm.
Tror att dom tyckte det var lite roligt i alla fall.
Godis tackar dom aldrig nej till.


I dag har det snöat hela dagen så  vi har varit inomhus och fixat.





Passade på att åka en sväng till Blomsterlandet dom hade 50% rabatt på alla gröna växter.


Nu är all jul bortplockad för den här gången men ljusslingorna utomhus får var  kvar lite till.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar