söndag 27 januari 2019

Snart är januari slut

Äntligen börjar januari närma sig sitt slut, nu är det faktiskt bara fyra dagar kvar.

Den här veckan har gått väldigt fort för jag har haft mycket inbokat i almanackan men det tycker jag bara är roligt. Älskar att ha almanackan fylltecknad med roligheter.

Det blev faktiskt tre pass på Friskis den här veckan också.
Cirkelgym, IW och sen provade vi på nyheten Plaza.

Vad har jag gjort mer? Träffat min mamma som var barnvakt åt lilla K.

Varit på HLR utbildning med jobbet.


Bra att friska upp minnet hur man ska gå till väga.

I fredags var jag på biopremiär Britt-Marie var här.
Tyvärr tyckte jag inte att den var speciellt bra.
Men vi hade en jättetrevlig kväll, jag och några av mina granntjejer.


Efter bion gick vi till ett nyöppnat jättemysigt ställe som heter STÅ.
Där tog vi varsitt glas vin och åt några pinchos, det är nämligen det man äter där.
Alla pinchos står uppdukade på en disk bara att ta för sig det man tycker ser gott ut, i varje pinchos
finns det en tandpetare instucken dom räknas sedan när man ska betala.


Dit kommer vi gå flera gånger för det var så trevligt. Rekommenderar verkligen ett besök.

I lördags hade vi några kompisar här på middag.


Det blev en väldigt mysig kväll.


Jag har även hunnit med att vara ute i det vintriga vädret.





Det var den veckan det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar