söndag 3 februari 2019

Snö snö snö

Vintern bara fortsätter och snön den vräker ner. Äntligen en av mina hatmånader slut och februari brukar försvinna i en rasande fart eftersom den är så kort.

Hela vår trädgård är inbäddad i en massa snö.






Men inomhus är det vår.



I måndags träffade jag några kompisar på en AW på Saluhallen, jag tycker ju att det är toppen att träffas en vanlig vardag, veckan går så mycket fortare när man hittar på lite skoj.

I går var jag på vinprovning hos en av mina fotbollsmammor.


Den här gången provade vi vita viner, vi testade röda för några år sedan.
Jätteroligt att testa viner som man inte skulle prova på annars. 


Efter vinprovningen blev vi bjudna på en väldigt god lax. 


Till efterrätt blev det en sk Gino. Supersmarrigt.

Några pass på Friskis har jag också hunnit med.
Under februari är vi med på en utmaning som går ut på att man ska 
prova på 5 olika pass. Idag gjorde vi vårt första som blev IW.


Det var vecka 5 det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar