söndag 24 februari 2019

Snön kom tillbaka

Den är veckan kom snön tillbaka.



Men den försvann lika snabbt igen. Vilken tur. Jag längtar efter vår.

Jag har varit med på en utmaning på Friskis och Svettis som gick ut på att man skulle prova på 5 st olika saker. Jag testade Jympa, Cirkelfys, Cirkelgym, IW och Yoga.
Nöjd med att jag klarade det.

Som pris fick man en vattenflaska men om man har tur kan man även vinna ett träningskort.



I helgen har jag varit med några kompisar till en sommarstuga vid Hjälmaren. 
Vi hade så trevligt och mysigt.

Åt och drack gott.




Vi gick även på härliga promenader. Riktigt skönt fast det var ganska kallt och blåsigt.








Ett endaste litet vårtecken såg vi.


Nu är det bara att kämpa på med dom sista dagarna i februari.
Snart är det äntligen Mars.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar