söndag 3 mars 2019

Vädret det växlar

Något man verkligen kan säga om den här veckans väder är att det är växlande.
I tisdags var det den varmaste februaridagen sedan 1878.
Hela 13,7 grader varmt här i Örebro.

Jag fick riktigt vårkänsla och köpte mina första penseer 
fast jag tycker att mars är en vintermånad.


Krokusarna började blomma.


Idag är det söndag och vi vaknade av att det vräkte ner snö.
Stackars mina krokusar.


Några fler som det var synd om var dom stackarna som körde Vasaloppet i det här ovädret.
Riktigt skönt att sitta inomhus o äta frukost och titta på.


I går var jag och några av mina fotbollsmammor på Vinmässan.
Vi firade att en av tjejerna fyllt år.


Det var galet mycket folk men jättetrevligt.


När vinmässan stängde gick vi vidare till Casanova och åt, sen avslutade vi kvällen på Saluhallen.


Nästa vecka är också fylld med roligheter. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar