tisdag 26 mars 2019

Tiden rusar iväg

Oj vad snabbt en vecka går. 
Har inte hunnit med att summera förra veckan och nu har snart halva den här veckan också gått.

Vad hände förra vecka då? 
Inte så mycket.

Jag såg några fina tussilago i dikeskanten, hur mysigt är inte det?
Snart är det vår. 


Den 12 mars har ju blivit dagen då man ska rocka sockorna och självklart gjorde jag det.
Man gör det för att hylla olikheter och slå ett slag för alla människors lika värde och rättigheter. 


Måste nog köpa mig lite nya finare strumpor känner jag.

Något annat som jag också gör är att vara med på fotoutmaningar på Instagram.
Roligt att fota saker som man inte gör annars. En dag skulle vi tex ta kort på en skugga. 
Så här blev det.


I helgen har jag varit till Linköping på Linköpingsscrappen.
Det var precis lika kul som det brukar vara.

Vi håller till i Föreningshuset Fontänen. 


Vi scrappade från kl 10 till klockan 22.30. Helt galet men tiden bara rusar iväg.


Efter scrappen tog vi varsin Aperol på stan.


Den här gången bodde vi på Best Western. 


Så såg min vecka 12 ut.

Nästa vecka är det äntligen April.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar