måndag 11 mars 2019

En underbar dag

Jag vet att jag tjatar mycket om väder men igår var det äntligen jättehärligt, sol och klarblå himmel.
Underbart. Men fortfarande är det vinter. 

Vi tog en härlig promenad.


Njuter i solen.


Vi såg några vårtecken.


Årets första tussilago lite tilltufsad.


Efter promenaden åkte vi och firade lilla K som fyllt 8 år.


Fint dukat med bordsplacering och allt.



Både tårta och semlor.


Tur att jag hade bokat ett pass på Friskis direkt efter kalaset.

I lördags var vi på Conventum och såg Brolle.
Vi började kvällen på Al Forno.


Lite god mat och bubbel.




Efter konserten gick vi till en ganska nyöppnad Italiensk vinbar som heter Cantina.


Jättemysigt litet ställe, dit kommer vi absolut att gå fler gånger.
Vill du läsa mer om stället kan du göra det HÄR

På Cantina träffade jag gulliga Katarina som var på date med sin man.
Katarina driver den populära bloggen SALLYS HUS vill du läsa den 
finns den HÄR

Vad har jag mer hunnit med den här veckan?

Firat fettisdag såklart.


Varit på en föreläsning med  Martin Schibbye.


Och tränat på Friskis så klart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar