söndag 17 februari 2019

Vecka nr 6

Nu är den här veckan snart också slut men jag har kommit på att jag inte har visat vad som hände förra veckan. 

Kanske kan det bero på att det inte hände så mycket?

Jag fick akut åka till tandläkaren igen för att jag har en tand som krånglar. Inte roligt. Ska snart dit igen och då tror jag faktiskt att dom får ta bort det lilla som är kvar av tanden. Inte mycket att spara på känner jag. Det är tanden längst bak så jag tror att jag klara mig bra utan den.

Blev två pass på Friskis, cirkelgym och cirkelfys. 

På fredagen var det dags för mannen i huset att fylla hela 51 år. Det firade vi såklart med lite middag. P kom hem från Uppsala och svärföräldrarna var på plats. Det bjöds på Himmelsk fläskfilegryta och chokladmousse till efterrätt. 



På lördagsmorgon kom en av mina scrapvänner och hämtade mig för vi skulle åka på scrapträff i Mjölby. En helt ny träff som kallades för Rozzans Scrapevent. En jätteroligt träff som var så bra anordnad. Jag passade på att gå en kurs i Mixed Media.


Det var som synes jätteroligt!

På natten bodde vi på Mjölby Stadshotell.


Det var vecka 6 det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar