söndag 7 april 2019

En härlig helg

Vilken solig och fin helg det blev!

I fredags var jag så trött efter veckan som gått som jag orkade inte göra någonting annat än att städa lite grann. Handlade lite nya blommor att ställa på borden, kunde inte låta bli att köpa några påskliljor fastän vi ska vara bortresta över påsk. I och för sig har dom nog blommat över tills dess så det gör inget.


I går lyckades jag få med sonen på en liten promenad.
Plockade årets första vitsippor.


På kvällen firade vi en av mina vänner som fyllt 50 år.

Vi började med lite mat på en restaurang.


Sen gick vi vidare till Makeriet för att prova på Escape Room Fagerlinds Tid.



Det var jätteroligt men svårt, om sanningen ska fram så klarade vi det inte.
Men vad gör det huvudsaken är att man har kul.

Idag fick jag med mig två av fotbollsmammorna till Sörön.
Det är mitt absoluta favoritställe på våren. Att vi hade lite svårt att hitta dit
är en annan historia.





Fika i vårsolen hur härligt är inte det?



Nu är det som vanligt dags att ladda för en ny spännande vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar