söndag 28 april 2019

En kort vecka

Vi kom hem från vår resa till Malta i tisdags så det här blev en riktigt kort vecka. Skönt.
Jag tänkte berätta lite mer om Malta resan senare.

Här hemma har det varit ett fantastiskt påskväder och det har fortsatt hela den här veckan också.

Det har verkligen exploderat i naturen det är så fint med alla blommor och träd som blommar.
Så här blommar det i vår trädgård just nu.


I fredags var jag på en After Work med mina arbetskamrater.
Vi startade på Fratellis med pizza.  Jag hade beställt in olika pizzor som var delade så vi fick prova på många olika sorter. Alla tyckte att det var jättetrevligt.

Sen gick vi vidare och satte oss i solen på Bishop Arms. Helt otroligt att det var så varmt att vi kunde sitta ute. Det är ju faktiskt bara aprilmånad.


Härlig utsikt mot vårt fina Slott.

I helgen har vi arbetat i vår trädgård med ogräsrensning och förberedelser för vår nya hjälpreda mer om det en annan dag.

Avlutar med en bild på några blommor som jag har plockat i mina rabatter. 
Älskar att plocka blommor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar