söndag 19 januari 2020

Perfekt vinter

Den här vintern passar mig verkligen perfekt.
Ska tydligen vara den varmaste januari på 162 år helt otroligt.
Tror att det var 11 grader varmt en dag.

Något som är mindre roligt är att jag har åkt på en 
riktig förkylning. Vet inte om det är för att jag har varit på semester
eller om det är killarna på jobbet som har smittat mig.
Hade som taggtråd i halsen en dag. Nästa dag vaknade jag 
och tyckte att det kändes riktigt bra i halsen men då hade
jag blivit riktigt hes istället upptäckte jag när jag kom till jobbet
och började prata. Har känt mig riktigt hängig. Allt började i 
onsdags så i tisdags hann jag i alla fall med ett pass på Friskis.
Tur att det inte är en manlig förkylning.

Missade att fira tulpanens dag i onsdags så jag har firat i helgen istället.
Jag älskar tulpaner dom ger hopp om vår.



Blev en härlig promenad med våra grannar den här söndagen också.
Varmt och härligt i solen.





I morgon ska jag skjutsa sonen till tåget för han ska åka till Malta.
Känns riktigt deppigt. Kommer att sakna honom så, men den här gången ska
han inte vara borta så länge som tur är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar