torsdag 2 januari 2020

Summering av året

Förra årets summerade jag året med två bilder per
månad från händelser som betytt lite extra.
Väldigt kul att gå tillbaka och läsa så jag försöker
mig på att göra något liknande i år.

Januari

Vi firar mamma som fyllt 79 år.

Åker på vernissage i Nora.



Tar vintriga promenader.



Februari

Mannen i huset fyller 51 år.
Annelie bjuder fotbollsmammorna på vinprovning.

Jag åker på scrapträff i Mjölby.



Har en jättetrevlig helg hos en kompis vid Hjälmaren.



Mars

Jag går på vinmässa
Lilla K fyller 8 år.



Ser konsert med Brolle.
Hälsar på sonen i Uppsala.
Går på vårutställning i Stadsträdgården.



Åker till Linköping på scrapträff.

April


Äntligen är det vår!

Åker till Sörön och tittar på alla fina blommor.



Vi åker till Göteborg och går bla på Afternoon tea på Hotell Dorsia.

Vi firar påsk på Malta med hela familjen.





Maj

Jag blir 51 år, suck börjar bli gammal.



Jonathan går på bal.



Juni

Månaden stora händelse var så klart att Jonathan tog studenten.



Vi tar årets första tur med båten.

Firar midsommar i Nora som vanligt.
Bästa traditionen.



Lyssnar på Chris Kläfford i Stadsträdgården.

Juli

Dags för semester,

Börjar med lite dåligt väder så vi åker bla till Brunneby Musteri.

Vi åker en vecka till Kroatien.



Tar lite turer med båten.

Mamma och jag åker och hälsar på Kia i Göteborg.



Augusti


Tillbaka till jobbet.

Vi firar kusin Ludwig som fyller 20 år.

Åker på utflykt till Vinön.



Går på matmarknad i Wadköping.

Åker till Steam Hotell i Västerås och firar att vi har varit gifta i hela 20 år.




Har årets sommarfest med jobbet på Rosängen.
Avslutar augusti med en fantastisk kräftskiva i strålande väder hos Lotta vid Hjälmaren.

September

Jonathan åker med sina kompisar på en resa till Asien och är inte
hemma på sin 19 årsdag.

Jag åker till Mjölby och scrappar.

Vi åker till Palma och firar min systers 50 års dag.
När vi kommer hem har hon även en fest på Svampen.



Vi firar Philip som fyller 23 år.



Oktober

Jonathan kommer äntligen hem från sin resa.

Vi hälsar på Philip i Uppsala.



Vi går på Mojo med grannarna., Fratellis med jobbet.

Tar promenader i fina höstvädret.



November

November som brukar vara så mörk och dyster gick väldigt snabbt 
för jag gjorde så mycket roliga saker.

Jag var på afternoon tea på Naturens Hus.

Besökte julmarknaden i Dylta.


Var på scarpträff  i Östansjö.
Blev bjuden till Eztrad på både show och mat.

Julhandlade med Noragänget i Västerås.


Glöggmingel i Tybble och lite mer.

December

Vi åker till Stockholm.


Julbadar med fotbollsmammorna.
Årets julfest med jobbet är på Amano.
Sara bjuder på julmys.

Vi firar julafton hemma hos oss.


Nyårsafton firar vi hemma hos Johan & Gisela.

Oj vad ett år går snabbt det var lite om vad som har hänt det här året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar