söndag 16 februari 2020

Alla hjärtans Dag och lite annat

Att det var Alla Hjärtans Dag i fredags har väl ingen missat?

Jag fick en fin bukett blommor av min man.


Av en arbetskamrat fick jag en ask med choklad. Hur gulligt är inte det?
Hon köpte varsin ask till alla sina killar på jobbet och en till mig.
Tack bästa Emelie.


På kvällen hade vi några kompisar här på middag. 
Vi bjöd på pasta med kycklingsås och till efterrätt chokladmousse.


Av våra vänner fick vi en flaska bubbel som vi skålade i senare på kvällen.


Jag har fortsatt med utmaningen #säkerstilchallenge den här veckan också.

Den här veckan skulle man ha på sig.

Måndag - Mixade material
Tisdag - Kjol
Onsdag - Statement smycket
Torsdag - Polotröja
Fredag - Tolka alla hjärtans dag
Lördag - Lager på lager
Söndag - Favoritjeans


Den här veckan var det Mariette och Mohombi som gick vidare i melodifestivalen

Nu börjar det bli dags att ta plats i soffan för ännu ett avsnitt av Kalifat den är så spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar