söndag 9 februari 2020

Summering av vecka 6

Den här veckan har vi äntligen kommit igång med lunchpromenader på jobbet.
Jag gick faktiskt alla dagar utom en.



I lördags fyllde mannen i huset år. Vi firade med närmsta familjen.
Båda sönerna var hemma och det var det viktigaste.


I present fick han två stycken skinnväskor, en dataväska och en bag.

Vi bjöd på fika och på kvällen fixade killarna hamburgare med hjälp av sin 
lilla kusin.



När gästerna åkt hem tittade vi på Melodifestivalen.
Den här veckan var det Anna Bergendahl och Dotter som gick vidare.

Har Ni precis som jag en överfull garderob men aldrig något att ta på Er?
Jag kan tipsa om bloggen Säker Stil som kör en utmaning i hela februari.
Det innebär att man får ett tema man ska följa varje dag.
Jag har tänkt vara med hela februari vi får se hur det går.
Det svåraste är nästan att ta selfies det är jag verkligen inte bra på.
Så här har min vecka sett ut.


Det man skulle ha på sig var:

Måndag - vit skjorta
Tisdag - A pop of colur, en färglad accesoar
Onsdag - Ton i ton
Torsdag - Gammal goding
Fredag - Randigt
Lördag - Mönstermaxa
Söndag - Stilsäkert stickat

På instagram används hashtaggen #säkerstilchallenge

Självklart blev det en bukett med tulpaner den här helgen också.


Ha det toppen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar