söndag 19 april 2020

Coronavecka

Ännu en Coronavecka till ända. 
Tycker det här är riktigt trist. Önskar att allt kunde vara som vanligt igen. Jag älskar att ha almanackan full med roliga saker att se fram emot. Nu har jag fått stryka allting. Så ledsamt. 
I påskas skulle vi tex ha varit i Nice men det gick ju inte.

Friskis vill jag inte gå till som det är just nu vilket innebär att jag 
inte träffar mina vänner. Vi brukar ses där några dagar i veckan och
det är så roligt. Vi ska försöka ses och promenera istället.
Utomhus funkar ju att ses om man håller avstånden.

I lördags var vi till Uppsala och hämtade en för oss ny bil.
Passade ju perfekt eftersom äldsta sonen pluggar där, då
fick vi ju chansen att träffa honom en stund också.

Vi åt lunch på ett cafe i huset där han bor.
Väldigt mysigt och annorlunda ställe.


J var också med. 
Antar att det var för att han var sugen på att köra den nya bilen.


Vi gick en sväng över stan men man har ju inte lust att gå i några affärer just nu.





Tyvärr bjöd Uppsala på ett ganska kallt och blåsigt väder.
Det bästa var att jag fick träffa sonen en stund.

Dags att ladda för en ny arbetsvecka som kommer se lite annorlunda ut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar