söndag 11 oktober 2020

En vanlig vecka i oktober

 Den här veckan har det inte hänt så mycket.

Jag har jobbat heltid för första gången på väldigt länge. Måste erkänna att det har varit väldigt skönt att vara permitterad men nu är det slut på det. I och för sig bra att allt börjar bli som vanligt även om det fortfarande finns många fall med Covid-19.

I tisdags var jag barnvakt. Det är inte speciellt jobbigt att passa lilla K hon fixar det mesta själv. Lagade    t o m maten, pyttipanna med stekt ägg. Vi spelade lite spel och hade det mysigt.

Några promenader har jag också hunnit med. Det börjar bli riktigt höstigt nu. Tyvärr har det inte varit så fint väder.




I helgen har vi inte gjort något speciellt. M har lagt golv på ovanvåningen och jag har gjort Tack-kort.



I lördagskväll kom J hem, man han hade inte tid med oss, åt bara och sen skulle han träffa kompisar.

Idag har jag varit på mitt första Friskis-pass sen mars. 

Oj vad det var jobbigt. Tänkte ta tag i min träning nu, har bara gått promenader och det får man ju inte så bra kondition av.

 

Så har min vecka sett ut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar