söndag 7 mars 2021

Äntligen Mars

 Det har blivit en tradition för mig att hänga på Hanna Wendelbos fotoutmaning som hon kör varje år på Instagram. Vi får se hur många ord jag orkar vara med och tolka.

Årets ord är dom här.


GRÖNT passar perfekt på mina gröna krukor med chiliplantor som börjar komma upp

DÄR JAG BOR en bild från vår ganska nyrenoverade hall


Årets första tussilago såg jag på en lunchpromenad den här veckan. Nu är våren på gång

VARDAG varje dag försöker jag komma ut på en liten promenad.


MIN INSPIRATION till min scrapbooking får jag oftast genom en skiss


Köpte årets första penséer passade bra till ordet SÖTT för visst är dom små o söta

TITTAR NER vi åkte upp i Svampen o tittade ner på stan

TITTAR UPP på himlen och den är alldeles blå.


Första veckans utmaning klarade jag alla ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar