lördag 17 juli 2021

Torpet i skogen

 Min systerson har haft en dröm om att bygga ett eget hus. Nu har äntligen drömmen blivit sann. Han har köpt en tomt där han ska bygga sitt drömhus.

På tomten finns det redan ett hus och ett garage. Jag tror att han ska behålla garaget och använda det gamla huset som stomme. Ett riktigt ruckel. 

L berättar stolt om alla planer.




Hur mycket skräp som helst som måste bort. 

Helt galet vilket jobb att bli av med allt.
Ca 9 st gamla bilar. En båt, barnvagn bla.




Han drömmer om att allt ska vara klart om 2 år. Jag tror att det dröjer ca 8 år, att vi kan fira hans 30 årskalas där. 

Jag tänkte ta lite bilder varje gång jag är på besök och dokumentera hur det går. Ovanstående bilder fotade jag den 13 juli.

Fortsättning följer . . . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar