söndag 12 september 2021

En vanlig vecka och en scrapbookinghelg

Det känns faktiskt som om det vanliga livet börjar komma tillbaka igen. 

I tisdags var jag på Friskis och Svettis för första gången på nästan 1 år. 

Det blev ett IW pass. Jag tänker att jag börjar med det, cirkelgym känns inte så bra eftersom man byter maskiner hela tiden och inte hinner tvätta dom mellan varje person.


I torsdags var jag till The Skin och färgade mina ögonbryn. Jag gick ju hos Skönhetscompaniet tidigare men nu har några av tjejerna som arbetade där startat en egen salong så nu går jag där istället. 
Dom bjuder alltid på lite fika medans man väntar på sin tur. Så trevligt. 

I fredags slutade jag lunch för det var äntligen dags att få åka på en Scrapbookinghelg i Mjölby. Som jag har längtat efter det.

Ca 100 st pratglada tanter i en och samma lokal. Lite galet men så kul. Man kunde vara med på lite olika kurser om man ville men det var inte jag. Jag nöjde mig med att shoppa i dom 2 butikerna som fanns på plats. 

Lokalen hölls öppen till kl 23 både på fredagen och lördagen och vi var nog dom sista som gick båda dagarna. Det gäller att utnyttja tiden.

Vi bodde på Mjölby Stadshotell.



Efter en god hotellfrukost var det dags att pyssla igen





Det fanns tävlingar man kunde vara med på hela helgen, jag vann ett litet pris på lottning.


Åh vilken rolig helg, längtar redan till nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar