söndag 24 april 2022

Vecka 16 2022

 Eftersom det var Annandag Påsk i måndags blev den en kortvecka så skönt.

Jag har inte gjort något speciellt. Fixade mina naglar i tisdags och var på ett IW pass på Friskis i onsdags.

I fredags har vi en liten AW på Tybble Pizzeria med jobbet. Jättetrevligt och god mat.

Nu blommar mina små ormöga så glad för dom.


Plockat första lilla buketten med blommor ifrån trädgården. Älskar att plocka blommor.


M kämpar på med växthuset, nu har det blivit dags att lägga plattor som det ska stå på.


Jag följer en chiliskolan på Instagram och nu har de blivit dags att toppa alla små chiliplantor. Känns lite grymt men jag tror dom blir kraftigare och buskigare om man gör det. 

Avslutade helgen med lite padel. Det är så roligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar