söndag 18 juni 2023

Sommarfest med jobbet

 I måndags var det dags för lilla K att sluta 5:an. Helt otroligt, släktens lilla tjej har redan blivit så stor.

Vi var med på skolgården och lyssnade på när dom äldsta barnen sjöng sen blev det så klart presentöppning. En sommarpresent måste man ju ha när man varit duktig i skolan.


Jag hade köpt lite småsaker som kan vara bra att ta med till kollot som hon ska åka till på onsdag.


Mormor var med och J hade stannat hemma bara för att vara med på kusinens skolavslutning.


Nu blommar mina pioner, dom är så fina men synd att dom blommar så kort tid.



Det har varit sjukt varmt den här veckan men i torsdags tog jag och några av mina fotbollsmammor ändå en liten promenad. Puh det var riktigt svettigt.


Vi stannade på Hamnkrogen o svalkade oss med lite rosé, lite mat blev det också.
En helt fantastisk kväll.




Nu är det nog inte långt kvar till den första luktärten slår ut.



I fredags var det dags för årets sommarfest med jobbet.
I år blev det en båttur på Mälaren.



Jag hade alldeles för varma kläder på mig, det var helt galet varmt men helt fantastiskt.




Avslutade kvällen med varsin hotshot.




P har varit hemma i helgen så igår tog vi med honom på en liten båttur.

Hjälmaren var helt spegelblank.

P badade.



Avslutar den här veckan med årets första luktärt som slog ut idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar