söndag 2 juli 2023

AW och Johan Glans

 Jag har ju några olika tjejgäng som jag brukar umgås med. Så glad och tacksam för att jag har så många fantastiska vänner. 

Scraptjejerna brukar jag såklart mest scrappa med men vi har pratat om att det skulle vara kul att gå på en AW tillsammans. I torsdags var vi några stycken som gjorde det. Tyvärr kunde inte alla var med så vi ska göra det igen i augusti.

Vi testade terassen på Stora Örebro. Jag har aldrig varit där tidigare men det var jättetrevligt.

Vi började kvällen med varsin drink.


Jag var inte speciellt  hungrig så jag tog 2 st små tacos. Dom var jättegoda.




Det blev en supertrevlig kväll. Ser fram emot augusti när vi ska göra det igen.

 I fredags var vi på Johan Glans i Stadsparken tillsammans med våra grannar.


Johan Glans var såå bra, oj vad vi skrattade. När föreställningen var klar gick vi till Stadsträdgården och åt pizza. 

P har varit hemma en liten sväng den här helgen för han har varit på sin livs första svensexa. Så klart var jag tvungen att baka lite när han var hemma.


I går kväll spelade vi lite boulé. Var så längesen vi gjorde det. Gissa vilka som vann?



Avslutar den här veckan med en bild på min fina Koko Loko som blommar så fint.


Nu är det bara en jobbvecka kvar sen är det semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar