söndag 24 september 2023

Kör - ensam hemma

 Jag har börjat sjunga i kör. Sjöng i samma kör för ca 15 år sedan. Kören heter Sjung med Spångbergs eller SMS kören. Det är en kör som alla som vill får vara med i. Vi är över 600 sångare. Helt galet. I måndags var det dags för första övningen.



I fredags var jag på AW med jobbet. Vi var på restaurang Njuta som en av våra teknikers pappa driver.







Den här helgen har M varit i Rumänien tillsammans med sina lumparkompisar.
Jag som ogillar att vara ensam hemma passa på att bjuda hem mina scarpvänner.
En av tjejerna bodde hos mig hela helgen. 




Det var jättehärligt väder så vi satt ute vid växthuset och åt äppelpaj som Marita hade gjort.


Även M från fotbollsmammagänget kom o var med.



I dag har jag varit till mamma och gått en sväng med henne på Kopparbergs Marknad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar