söndag 8 oktober 2023

Härligt höstväder

 Startade veckan med lite körträning.


Undrar om min dahlia Watermelon hinner slå ut innan frosten tar den.


En höstig bukett ifrån trädgården.


Härlig promenad i solen.



Igår träffade jag några av mina scrapbooking vänner i Karlslund.
Vi promenerade fotade och fikade. 









Jag är så glad att jag har mina scrapbookingvänner, nu för tiden träffas vi och gör lite andra saker också förutom att scrappa. Det är jätteroligt.

Jag har flera olika tjejgäng som jag umgås med och jag är så glad för det. Alla betyder lika mycket. Känner mig så glad för alla mina gulliga vänner.

Idag har jag och mina fotbollsmammavänner varit på Tybble restaurang och ätit en liten avskedsmiddag för vår vän A som åker till Spanien för att vara där under vintern. Visst låter det härligt.


            Jag åt en supergod ceasarsallad.



Hej Då A hoppas du snart kommer hem till Sverige igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar