söndag 15 oktober 2023

Höstiga utflykter

 Nu börjar säsongen för mina blommor i trädgården tyvärr gå mot sitt slut.

Jag har plockat årets sista luktärtsbukett.


Årets första frost kom o tog mina sista dahlior. 


I går gjorde M och jag en utflykt till Vingeltorpet som ligger utanför Lindesberg.
Det var jättekonstigt väder med både sol och regn.





Mysigt ställe men kan känner inte att jag behöver åka dit igen. Finns så många ställen som är mycket bättre.

Idag har vi varit på utflykt med våra vänner C & S. Vi åkte till Garphyttans Nationalpark men insåg att det var helt fel årstid. Dit ska man nog åka på våren när det blommar som allra finast nu fanns det inget specellt att se.




Vi avslutade vår lilla utflykt med en fika i Ånnaboda.


Avslutade helgen med lite rolig padel.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar