söndag 3 december 2023

Vi firar advent och att vi har fått ett "barnbarn"

 Börjar veckan med att visa mina små inköp som jag gjorde i Köpenhamn.


Varit på körträning. Nu börjar det närma sig våra konserter.


Snöat massor, Vintern kom tyvärr tidigt i år.



Varit så kallt så jag passade på att göra islyktor. De blir så fina tycker jag.


Det är så roligt att det även finns kalendrar för vuxna nu för tiden. I år köpte jag en puzzelkalender till min mamma.



Till mig själv köpte jag en frökalender. Åh vad jag är glad för den. I första luckan var det ranunkler.




I fredags var det dags för julfest med jobbet. Det var så mysigt på Järntorget när jag gick förbi.



I år valde vi att gå på vanlig restaurang istället för julbord







Det var mycket folk och dålig service. Ingen restaurang som jag kommer besöka igen.

Gjort lite adventsfint hemma.




Idag har vi varit i Stockholm och träffat vårat "barnbarn" på vägen dit gjorde vi ett kort stopp i Barkaby.


Får jag presentera 8 veckor gamla Louie.


75% pomeranian och 25% pekingese


Vi hade köpt 2 st små presenter, en boll som han blev jätterädd för och en mjukt ben som han gillade.


B hade bakat goda saffransbullar.





Jag som är hundrädd och inte alls gillar hundar måste erkänna att han är ganska så söt.



De stolta "föräldrarna".



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar