tisdag 13 november 2018

Makeriet en tisdagkväll i November

Kan man gå på Makeriet en tisdagskväll. Självklart kan man det! Om det dessutom är uppträdande av självaste Martin Almgren är det svårt att låta bli. Jag tog med mej min fina vän Sara och gick dit.


Martin Almgren sjöng med i samma kör som min svärfar Lindesbergskören Harmoni.
När han kom med i idol hejade jag självklart på honom. Gissa om jag blev glad när han vann hela Idol år 2015. Vinnarlåten hette Can´t Hold me Down. Självklart spelade han den ikväll.


Det var en jättebra spelning med många roliga mellansnack. Älskar Martins härliga skratt.




Martin och hans kompis skojade och drev med varandra hela tiden. 
Sista låten blev Bitter Lullaby som han deltog med i Melodifestivalen 2018.
Publiken som även bestod av självaste Chris Kläfford lyckades få honom att spela ytterligare en låt.

En riktig toppenkväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar