onsdag 15 maj 2019

Jag har fyllt år

Ett år går väldigt snabbt! Tänk att det var ett helt år sedan jag fyllde jämt, hela 50 år.
Oj vilken fest jag hade, alla mina bästa vänner var med och hela stora släkten.
Ett minne för livet.

I lördags var det dags att fylla 51 år. Usch kan man tänka, vad jag börjar bli gammal.
Men jag har faktiskt börja tänka på ett annat sätt. Nämligen att vara tacksam för varje år man får, det är ju faktiskt inte alla som får bli gamla. Så tänker jag. Tack livet för ett år till.

Dagen började med att mina grabbar bjöd med på det allra bästa jag vet.
Nämligen hotellfrukost på Stora Hotellet med stans bästa utsikt.


Jag blev firad både lördag och söndag av mina systrar, mamma, syskonbarn och svärföräldrar.
På lördagskvällen grillade vi och på söndagen blev det lite fika.


Syrenerna har precis slagit ut så jag blockade en bukett och ställde på bordet.


Som vanligt fick jag en massa blommor i present för det var det jag hade önskat mig,.


Men jag fick även en låda från min favoritaffär, en jättefin bricka, en rosa liten väska från Italien och biljett till Peter Jöback.
Så glad för alla mina presenter.




Tack alla som firade mig!
Nu laddar jag för ett nytt spännande år som 51 åring.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar