söndag 26 maj 2019

Mors Dag

Grattis alla mammor i dag är det våran dag!


Den här fina buketten hade svärmor på bordet när vi var och grattade henne idag.
Hon fyller nämligen i år morgon och så är det ju Mors Dag idag.

Min egen mamma grattade jag i fredags på min systers 45 års kalas.
Hon fick det här kortet och en blomma.


I onsdags hade vi fantastiskt väder sol och jätte varmt. Passade perfekt eftersom jag hade bestämt att gå på AW med några kompisar.

Vi gick till STÅ. Det är så mysigt och trevligt där. Känns nästan som att man är utomlands.








När klockan blev ca 19.30 började det blåsa, regna och åska. Parasollen blåste omkull och glasen rasade. Då var det bara att åka hem. Men vi hade en jättemysig kväll.

Efter jobbet i torsdags tog jag och två kompisar en tur till Smultrongården. 
Vi shoppade inget men satt i solen och fikade. En härlig torsdagskväll.




Nästa vecka jobbar vi bara 4 dagar eftersom vi är lediga på torsdag.
Det ska bli skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar