måndag 21 oktober 2019

Mojo och lite annat

I fredags provade vi den ganska nyöppnade restaurangen Mojo 
tillsammans med våra grannar. Har aldrig varit där tidigare.


Så här beskrivs restaurangen på deras hemsida som du hittar HÄR

Mojo är ditt andra vardagsrum. För er som vill slinka in och avnjuta en god måltid eller en fräsch drink. En modern restaurang med smaker från världens alla hörn.

Det var verkligen jättefint inrett och maten var toppen.



Jag startade med en jättegod drink som hette 
Jordgubbsresan .


Sen blev det en rad av smårätter.


Lobster och shrimp taco

Chaploblad med lax
Fick ingen bra bild på den


Tempurascampi

Svamprisotto

Allt var supergott.

Mätta nöjda och glada gick vi vidare till Clarion där en av mina vänner spelade med sitt band.

I lördags scrappade jag hela dagen men vi började med att ses vid Slottet och fotograferade 
lite fina höstbilder.










Hela härliga gänget.

I söndags startade jag med bakning, det blev både bullar och hallongrottor.



På eftermiddagen kom killarnas farmor och farfar och firade Jonis som fyllde år 
när han var ute på sin resa.


Avslutade helgen med ett pass IW på Friskis.
Faktiskt mitt 3:e pass den här veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar