söndag 27 oktober 2019

Vintertid

Så var det dags att ställa om klockan till Vintertid igen.
Usch nu börjar den mörka tråkiga tiden en lång transportsträcka 
att härda ut tills det blir vår igen.

En sak är i alla fall positiv, man fick sova en timme extra i natt.

Passade mig perfekt eftersom jag hade några tjejkompisar här 
på middag i går. 
Vi hade en jättetrevlig kväll men jag glömde helt bort att
ta några bilder.

Får visa Er den jättefina presenten som jag fick istället.



En adventskalander med te. Passar mig perfekt jag som älskar te och
dricker flera koppar om dagen.
Åh vad glad jag blev för den.

Vad har mer hänt den här veckan?

Inte så mycket men jag var på en AW med jobbet i fredags.

Vi började på Saluhallen.


Sen gick vi till Fratellis och åt en hel massa olika pizzor.



Efter det blev det en sväng till Clarion och sen avslutade vi kvällen
på Amici Plock.

I lördags var jag en en kompis till en nyöppnad inredningsaffär
som heter Mr Willows.


En jättemysig affär som låg i en villa.





Nu är det bara att ladda för oktobers sista dagar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar