söndag 3 november 2019

Allhelgona helgen

Den här helgen har vi tänkt lite extra på dom som inte finns med oss längre.

I lördags var jag och tände ljus på min pappas och min farmors grav.



Vi gick även in i kyrkan och tände ljus där med.


Det var en riktigt grå och regnmulen dag.

Nästan alla löv på träden har trillat av men det sitter fortfarande kvar
lite rönnbär.


När jag kom hem till Örebro tog vi en promenad till minneslunden vid kyrkan 
och tände ett ljus även där.




Det var så fint med alla ljus.

I torsdags var det ju Halloween och jag måste visa vad fint 
dom har gjort på slottet i år.


Avslutade helgen med lite fikabuffé i Stadsträdgården.
Den här helgen var den lite extra läskig eftersom det var
Halloween tema.





Nästa vecka har jag massor med roligheter inbokade.
Det är inte så tokigt med november ändå.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar