söndag 8 december 2019

Första veckan i december

Så har första veckan i december rusat förbi i en faslig fart.

På min arbetsplats har vi som tradition att bjuda våra
kunder på julfrukost det gjorde vi i torsdags.

Dagen innan pyntade vi och gjorde fint.
Var även och köpte en kungsgran att ha i entrén.



Så här fin blev granen när den var pyntad och klar.
En liten tomte kikar fram där bakom.


Frukosten blev lyckad och det kom jättemycket folk.

En AW på Mocca Deli med några av mina fina vänner har jag också hunnit med.


Som vanligt åt jag flatbreadpizza den är så god tycker jag.


Det var så mysigt och pyntat inne på restaurangen.


I lördags var jag på det årliga julbadet hos en av mina fotbollsmammor.
Det var 5 års jubileum i år.

Vi startade kvällen med glögg och pepparkakor.
Sen serverades det glöggbubbel.


Middagen vi bjöds på var helt fantastisk. Skulle ha platsat på vilken restaurang som helst.




Hon hade dukat så fint. Tulpanerna på bordet fick hon av mig.


Hela glada gänget.


Vi lekte lekar, spelade memory och julklappsspel.
Badade gjorde vi också så klart.


En helt fantastik kväll!
Så glad att jag har så många fina underbara vänner.

Avslutar med en bild från Stortorget som är så fint så här 
i juletid.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar