söndag 2 augusti 2020

Vecka 31 fjärde och sista semesterveckan

I dag är det söndag och i morgon är det dags att gå tillbaka till jobbet.
4 veckors semester är redan slut.
Semestern har var både bra och dålig. 

Dålig pga begränsning av Covid-19 vi som alltid brukar resa  utomlands
fick stanna i Sverige hela semestern. 

Jag brukar göra någon utflykt med min mamma det
har jag inte kunnat göra pga att vi inte kan åka i samma bil.

Allra mest ledsamt har varit att min svärmor är svårt sjuk och 
ligger på sjukhus. 

Det bästa har varit att båda mina söner har 
varit hemma hela vår semester.

Här kommer en summering av vad vi har gjort vår sista vecka.

Måndag

Promenad i Karlslund med P o B.



Tisdag

Jobbade

Onsdag

Fikade med en kompis från gymnasietiden.
Vi har faktiskt varit sambos en gång i tiden.


På kvällen hade K & K ordnat en liten fest för kusinerna.
Tyvärr regnade det så vi fick sitta inomhus.


Torsdag

På förmiddagen bakade jag wienersnäckor, jag hade
lovat P att jag skulle göra det.


Sen blev det lunch och golf i Lanna med hela familjen.
Killarna spelade korthålsbanan och jag förde protokoll.


Fredag

M och jag tog båten till Ässundet och åt räkmacka.
En tradition som vi gör varje år.



På kvällen var vi bjudna till P´s svärföräldrar på
boule, grillning och spel.
Vi har så trevligt tillsammans.




Lördag

Helt fantastiskt väder, troligtvis det finaste på vår semester.
Blev en heldag på Hjälmaren.


Lindön


Fåran



Tjugholmen





Söndag

Hälsade på svärmor på sjukhuset.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar