söndag 27 september 2020

Väldigt många restaurangbesök

 Den här veckan har vi slagit rekord i att besöka restauranger.

Vi har besökt hela 11 st.

Började i måndags då J fyllde hela 20 år. Det ville vi ju så klart fira med ett restaurangbesök. Att fylla år på en måndag är inte så bra med tanke på att det är väldigt få restauranger som har öppet. Vi bestämde oss till slut att gå till Amano för det var en av få som det gick att besöka. Tyvärr tyckte vi inte att maten var den bästa men vi fick en jättetrevlig kväll och 20-åringen var nöjd.

P fyllde 24 år i onsdags men det firade vi i Uppsala förra lördagen.
Känns tråkigt att inte kunna vara tillsammans på den riktiga födelsedagen men så blir det när man inte bor i samma stad. 


I lördags var det äntligen dags för Moveat att komma hit för första gången.
Man köper en biljett sen går man runt till 10 st olika restauranger och 
äter smakportioner. Så trevligt. 


Vi startade på Mojo som är en av mina favoritrestauranger.


Sen gick vi till Mii Soo


Texas Longhorn


Lill-Annas


Hachi


Stå


Boulebar


Makeriet


Hatt


Avslutade med Pithers


Så roligt det här vill vi göra om.


Jag har faktiskt inte bara varit på restauranger den här veckan.
I fredags var jag på en riktig långpromenad med en kompis.
Vi tog även ett litet fikastopp på Naturens Hus. 
Så härligt väder.







Det var min vecka det.
Nu måste jag gå och lägga mig börjar kl 7 i morgon.
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar