söndag 22 november 2020

Härda ut

 Det känns som om jag kanske får sluta att skriva här för jag har inget att skriva om.

Det enda som gäller just nu är helt enkelt att härda ut och hoppas på att allt blir som vanligt igen men det verkar tyvärr ta tid. 

Jag kan i alla fall meddela att vi fortfarande är friska och det är ju i alla fall bra. Smittan verkar öka för varje dag och det är riktigt läskigt. 

Min vecka har sett ut precis som förra veckan med tom almanacka och promenader.


Jag promenerar både på lunchen och på kvällen.


Sitta i soffan och mysa med en kopp te går ju också bra.

I helgen har vi gjort . . . ingenting. Så trist.

Vi har testat att handa on line på Ica så nu slipper vi vara rädda för att bli smittade när vi handlar. Riktigt skönt att bara åka och hämta det som man har beställt

I dag har vi taget i promenad i blåsten.

Gjort lite vinterfint ute har jag också gjort. Adventspynta får man ju vänta med till nästa helg.


I morgon är det en ny vecka igen, hoppas att vi får vara friska. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar