söndag 28 november 2021

Första advent

 I dag är det första advent. Inte klokt vad ett år går fort. För fort tycker jag.


Den här veckan har jag inte gjort något speciellt. I torsdags var jag till The Skin, det är så mysigt att sitta o vänta på sin tur där. Dom bjuder alltid på fika. Så trevligt tycker jag.

Mina amaryllis som jag köpte i Wadköping förra helgen har slagit ut.
Dom är så fina.


I går var vi bjudna på middag hos våra grannar Å & K. Jag hade med en  liten present. En julros och en flaska saffransglögg.

När vi är hos dom startar alltid kvällen med en drink. Den här gången var det en saffransdrink. Så god.

Middagen var också jättegod. Hela 3 rätter.



Vi har alltid så trevligt när vi ses. Men vi saknade G, hon var i Vadstena tillsammans med sin dotter.


I år har vi gjort lite fint på trappan och  trädgården nu till advent.
Köpte t o m en "gran".




Nästa vecka händer det en massa roligheter. Längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar