söndag 21 november 2021

Pysselträff och julmarknad

 I går var jag på en scrabooking träff i Dyltabruk. Det var en egen träff som vi hade ordnat. En av tjejerna bor i Dylta så hon hade hyrt en lokal som vi var i.

Lokalen var perfekt för pysselträff. Vi startade kl 10 och slutade kl 22. Tolv timmar gick hur fort som helst. Så roligt hade vi. 


Massa gott att äta hade vi också. När det var dags för lunch tog vi en promenad till PK Design och köpte med oss lite lunch därifrån. Skönt att komma ut och få lite luft. 







Mina scrapbookingvänner är så gulliga och trevliga. Vad vore livet utan vänner?
Så glad att jag har så många fina vänner i mitt liv,. 


I dag tog vi en promenad till Wadköping tillsammans med våra grannar. 
Det är julmarknad där varje söndag ända fram till jul.



Ingen riktig julstämning när det inte är någon snö men mysigt ändå.





Jag köpte snittamaryllis. Det är dom finaste julblommorna som finns tycker jag.
Vips så var den veckan slut.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar