söndag 19 december 2021

Magic Forest o lite annat

 Yngsta sonen har varit hemma några dagar så mysigt. 

I tisdags kväll passade vi på att åka o titta på Magic Forest.

3000 kvadratmeter av Stadsparken förvandlas till ett landskap byggt av tusentals LED-dioder som klär in 10 olika magiska världar.










Det var jättefint med alla lampor.
När vi kom hem var J lite godissugen så han passade på att göra lite marknadsgodis. Blev faktiskt jättegott, precis som riktiga marknadskarameller.


I går bakade jag Zeinas Saffransbullar. Jag hade hört flera som testat och nu har jag också gjort det. Dom blev verkligen supergoda.


Bjöd hem min syster o lilla K på nybakade bullar. 
Fick även hjälp att klä granen.



J satte som vanligt dit stjärnan i toppen. Tur att jag har långa söner.


Vi avslutade helgen med att åka till Hallsberg o ta vår 3e dos vaccin.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar