söndag 23 januari 2022

Flytt och padel

 Vet Ni vad? Den här veckan har jag spelat padel 2 ggr och jag tycker det är riktigt roligt. Det trodde jag väl aldrig jag som har vägrat att ens prova. Vilken tur att jag har vänner som lyckades övertala mig.



I går var vi till Uppsala och hjälpte äldsta sonen och hans flickvän att flytta till Solna.
Dom har letat länge efter lägenhet och nu har dom lyckats hitta en 3a som dom får hyra i 1 år.


När vi kom blev vi bjudna på jättegod semlor.



Gissa vad som hände med M? Han fick ryggskott det första som hände. Någon som blir förvånad? Det händer typ jämt. Han skulle vrida på släpet som han hyrt och då small det till. Vi hade inte ens börjat med flytten. Gissa om vi tre andra fick springa många vändor med kartonger. Puh.


Sista bilden som Uppsalabor.




Hej då Uppsala! Jag kommer i alla fall att sakna dig. En mysig och trevlig stad. 


När vi fått bord och stolar på plats i den nya lägenheten. Beställde vi pizza. Det hör ju till när man flyttar.


Klockan 23 var vi hemma i Örebro igen. Oj vad trött jag var. 

Idag blev det en promenad runt Oset med grannarna. 








Hoppas att Eran vecka också har varit bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar