söndag 20 februari 2022

Hälsat på mamma

 Startade den här veckan med att fira Alla Hjärtans Dag. 
Vi firade inte så mycket men jag fick lite fina blommor av M och jag hade köpt varsin liten hjärtkaka till fikat. Lite mys vill man ju i alla fall ha. 


I onsdags blev det ett IW pass på Friskis. Känns skönt att ha kommit igång lite med träningen igen. 

I fredags stannade jag till på Blomsterlandet och köpte mig lite tulpaner. Gör det nästan varje fredag. Så härligt med en tulpanbukett som lyser upp på bordet.

Nu har min bok som Hanna Wendelbo skrivit kommit. Åh vilken underbar bok. I sommar hoppas jag att det blir lite mer blommor i trädgården än Luktärtor. Hon har så mycket bra tips i sin bok.


I går åkte jag till mamma o hälsade på. Jag hade gjort en lasagne och en morotskaka som jag tog med. Inte så lätt för henne att laga mat nu när hon har brutit handen.


Vi åt lunch sen tog vi en promenad i det fina vädret. 


Min gamla skola som inte används som skola längre tyvärr.

I dag har vi varit på promenad med våra grannar det brukar vi vara på söndagar.


Vi stannade till på Naturens Hus och tog en fika i solen. Så härligt. 



Swich så var den veckan slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar