söndag 27 februari 2022

Värsta vädret på länge

 Den här veckan började med ett av dom värsta vädren jag har varit med om. Det snöade massor på natten så plogbilarna hann inte med.

Morgonen började INTE bra. Kom knappt ut från garageuppfarten för all snö. När jag skulle svänga vänster till jobbet stod en lastbil i vägen i rondellen så jag fick svänga höger istället. Det gjorde inte saken bättre. Stod en bil i vägen i backen så det blev långa köer. Suck kom för sent till jobbet.


Usch jag hatar verkligen vintern.



Tisdagens väder var ännu sämre. Då hade snön på dom oplogade vägarna fryst till is så min lilla bil bara hoppade fram. Jätteläskigt och svårt att köra. Hoppas det tinar bort snabbt. 

Mina små chilisar växer så det knakar. 

I onsdags blev det ett IW pass på Friskis. 


Efter en vecka med riktigt hemskt väder tände vi en brasa på fredagskvällen och myste lite. 


Jag har köpt mig ett par riktiga padelskor. Är så rädd att min hälsena ska gå av. Efter det som hände min kompis.

I går hade vi en liten scrapbookingträff i Dylta. Så bra lokal och nära till en affär där man kan köpa sig en räkmacka. 




Lyxigt att scrappa och titta på Mello samtidigt. 


Alltid gott fika på våra träffar. 


Idag har vi varit till Lindbacka och promenerat. Så fint där. 




Avslutade veckan med lite padel. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar