söndag 20 mars 2022

En härlig vecka

 I torsdags var jag med min granne G till Tant Grön i Vintrosa. Vi var med på en liten kurs där vi fick lära oss att binda en tulpanbukett. 
Kvällen började med en jättegod räkmacka.






I fredags firade vi Karin som fyllt 50 år.
Tyvärr glömde jag helt bort att ta några foton. Inte alls likt mig.

Igår hade jag och några av mina fotbollsmammor en shoppinglördag på stan. Det var så roligt. 
Vi lunchade på Amici.


Vi avslutade vår shoppingdag med ett glas orange vin på The Window.


Idag har vi varit på utflykt till mitt absoluta favoritställe på våren. Sörön. Det är helt magiskt fint där när alla blåsippor blommar.







När vi ändå var i närheten åkte vi till Öby Kulle också. Där hade vi turen att det fanns en fikavagn.



Några ormar såg vi också.


När vi kom hem planterade jag om mina chiliplantor.




Avslutade helgen med lite padelträning tillsammans med tjejerna som jag går kursen med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar