söndag 27 mars 2022

Vecka 12

Äntligen är det vecka 12 vilket innebär att det är dags att plantera luktärtor. Jag köper mina luktärtor av Cecilia Wingård och enligt henne är det vecka 12 dom ska planteras. Om man gör det blommar dom till Midsommar. Jag följde hennes instruktioner förra året och den första blomman slog ut dagen före midsommarafton. 


I onsdags var det dags för sista padelkursen. För första gången fick vi prova på att spela lite match. Det har varit en jätterolig kurs, men jag skulle nu behöva gå nybörjarkursen många gånger. Hi hi.


I torsdags var jag sällskap till lilla K. Barnvaktandet har vi slutat med, nu är det sällskap som gäller.


I helgen var det äntligen dags för Idas Scrapmara i Östansjö. Det är verkligen något jag har saknat under pandemin. Att få åka på scrapträff. Som vanligt var det jätteroligt.



Längtar redan till nästa träff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar