söndag 16 april 2023

En rolig fullspäckad vecka

 Åh vad mycket roligt det har varit den här veckan.

I tisdags var jag på IW på Aspholmen, ett jätteroligt pass som har blivit mitt favoritpass. Tidigare var det ett soft pass men nu har det ändrats till distans och det är så mycket roligare.

I torsdags var jag och fotbollsmammorna på mannekänguppvisning på Pagelle. Tyvärr glömde jag helt bort att fota.

I fredags träffade jag och några av fotbollsmammorna igen. Vi började med AW på Makeriet. En show kallad Absolut Woman med Thomas Johansson, Marie Kühler och Amanda Flack. Showen var sjukt rolig och jättebra.


Vi delade på en liten plocktallrik.



Marie Kühler som Loorén. Så rolig. "Jag sjunger samma sak"



Efter Makeriet gick vi till Fratellis och åt.

Avslutade kvällen med en drink på Saluhallen.

Jag har alltid sååå roligt tillsammans med mina fotbollsmammor.

I går var det lite hemmafix och sen åkte vi till Bauhaus och köpte lite brädor till ett nytt luktärtstorn som M spikade ihop lite snabbt.


Och jag målade.

I dag började jag dagen med att följa med min granne G till Tant Grön.

En aktivitet där vi först planterade varsin vårkruka och sen åt lite soppa och avslutade med fika.








Avslutade helgen med att plantera om lite paprikor och plocka lite vitsippor.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar