söndag 14 maj 2023

Jag fyller år

 Tänk att 1 år kan gå så himla fort. Tycker inte det var längesen jag fyllde 54 år och nu helt plötsligt är det dags att fylla 55 år. Usch det är lite läskigt att tiden går så snabbt.

Jag har planterat ner dom sista luktärtorna på sin plats. Ska bli spännande att se vilka som blommar först.

 
Tulpanerna utanför växthuset blommar så fint.


Älskar mina lila anemoner. Nästa år vill jag ha fler i andra färger.


Fick ett kul välkomnande när jag kom till jobbet i torsdags på min födelsedag.



Dom är så gulliga mina arbetskamrater. Jag hade gjort en kladdkaka som jag bjöd på.

När jag kom hem hade även M fixat lite mys. En god drink och ett litet paket.



När jag öppnat paketet och druckit upp drinken cyklade vi upp på stan och åt på Sens Of Taste. En jättefin restaurang som aldrig besökt tidigare.




På fredagen kom J hem. Det blev grillfest tillsammans med min syster och lilla K. Dom skulle åka på semester till Turkiet på lördagen. 



Jag fick en jättegullig vas och en hållare till en tändsticksask. Blev så glad för det.



Till efterrätt blev det såklart rabarberpaj.


I går var det dags för ännu mer firande. P& B kom från Stockholm o min syster o mamma. Även svärfar var med.


Det var så varmt så vi fick sätta upp ett parasoll som skydd för solen. Älskar att ha kalas i fint väder.


M & P fixade hamburgare till gästerna.



Jag bjöd på jordgubbstårta.


Vi avslutade firandet med lite kubbspel.


Oj vad jag har blivit firad. Nu är det full fart mot nästa år. 
Bara hoppas att man får vara frisk och kry.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar