söndag 27 augusti 2023

Bröllopsdag-AW-kräftskiva

 I måndags hade vi bröllopsdag. Vår 24e! Va? Galet vi har varit gifta i hela 24 år. Undrar hur vi ska fira nästa år när det blir 25 år.

När jag kom hem från jobbet hade M fixat lite bubbel och tilltugg som vi åt ute i solskenet.


Sen cyklade vi till Tybble Restaurang där vi åt och drack lite gott.




Innan vi cyklade hem gick vi upp i Sörbybacken, vi trodde man kunde se solnedgången därifrån men det gjorde man tyvärr inte.



Mina dahlior är så fina, nästa år ska jag ha några till.


I fredags var vi på AW på Tillsammans vid Behrn Arena. Det var nästan hela Fotbollsmammagänget med respektive. Första gången vi är på en AW där gubbarna är med. Det var jättetrevligt.




J har varit hemma den här helgen. Det bästa jag vet att han sönerna hemma. Det var dags för kräftskiva ute i Ekeby Almby. Kräftskivan som är med mammorna och sönerna.

Vi startade kvällen med en god champagne.




Jag fixade Västerbottenpajerna, dom blev faktiskt riktigt goda.




Avslutade en mysig vecka med lite padel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar