söndag 13 augusti 2023

Tillbaka till jobbet

 Vips så har första arbetsveckan efter semestern susat förbi. Gjorde ingenting att börja jobba igen eftersom det bara regnar och regnar.

I måndags var jag och klippte mig. Åh vad det var efterlängtat, hela 11 veckor sedan jag klippte mig senast.

I tisdags morse innan jobbet skjutsade jag J till tåget. Det var dags för honom att åka tillbaka till Stockholm. Jag vänjer mig nog aldrig med att ha mina söner i Stockholm. Jag önskar att dom ville bo här i staden så jag kunde hälsa på dom när som helst. 

I onsdags träffade jag mina härliga scrapkompisar igen. I våras bestämde vi nämligen att vi skulle gå på räkfrossa på Kulturbistron. Vi hade tänkt oss en härlig augustikväll i solen. Riktigt så blev det inte eftersom regnet öste ner. Vi fick sitta inomhus men med roliga vänner gjorde det ingenting. Vi hade så kul.









I helgen har det varit Matmarknad i Wadköping vi var där både igår och idag.



Det var som vanligt väldigt mycket folk.


 I går åt jag en gösburgare från Katrinelund.



Idag blev det kräftsoppa från Amano.


Efter vi varit i Wadköping i går åkte vi och plockade solrosor vid Bolinders Gårdsbutik.





På vägen hem stannade vi hos L & T och lämnade ett cykelställ som dom glömt i vår bil. Där blev i bjudna på fika. Så mysigt.

Avslutar med en bild på mitt popcorngräs som har blivit jättefint i år. Jag har haft det inne på altanen så att inte skatorna har kommit åt det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar